+420 576 013 969 info@frogpack.cz
0 ks 0,00 Kč

Váš nákupní košík neobsahuje žádné zboží.

Reklamace


U každé zásilky před odesláním pečlivě kontrolujeme její správnost a řádné zabalení. Přeci jen se ale může stát, že se přepravované zboží během cesty poškodí, nedopatřením pošleme jiný typ produktu, něco v zásilce chybí a nebo vám objednané zboží jenom nevyhovuje.

 

O všem nám dejte prosím vědět prostřednictvím e-mailu info@frogpack.cz


Vaší žádostí se budeme zabývat v pracovní dny nejpozději do 24 hodin. K rychlejšímu vyřízení reklamace nám pomohou fotografie.

 

 

Jak postupovat v případě:

1) Poškozeného zboží

  • a) zjevné poškození při přebírání

Pokud vidíte, že je obal zboží poškozený již při přebírání od přepravce, tak zásilku odmítněte. Snadněji se nám bude způsobená škoda přepravní společnosti dokazovat. Ihned vám odešleme nový balíček. Náklady za dopravu hradíte samozřejmě jenom jednou. 

 

  • b) skryté poškození

Jestliže nebyly známky poškození zboží na první pohled patrné a zásilku jste převzali. Tak jsou pro nás klíčové fotky poškozeného zboží. Obratem nás kontaktujte a my vám zašleme zboží nové. Původní obal s poškozeným zbožím si uschovejte pro další reklamační řízení.

 

2) Přišlo mi něco jiného

Velice se omlouváme, jestli jste v balíčku od nás našli omylem něco jiného, než jste si objednali. Neprodleně nás kontaktujte na email info@frogpack.cz nebo volejte na +420 576 013 969. Ještě v ten samý den chybu na naše náklady napravíme.

 

3) V zásilce mi něco chybí

Velice se omlouváme, jestli jsme do balíčku zapomněli něco přibalit. Neprodleně nás kontaktujte na email info@frogpack.cz nebo volejte na +420 576 013 969. Ještě v ten samý den chybu na naše náklady napravíme.

 

4) Zboží mi nevyhovuje

  • a) chci ho vrátit a vyměnit

O nevyhovujícím zboží a žádosti o výměnu nás neprodleně informujte emailem či telefonicky. Následně nevhodné zboží zašlete na adresu pro zpětné zásilky:  Frogpack s.r.o., Třída 3. května 910, 763 02 Zlín. Nově vybrané zboží odesíláme po přijetí vámi vráceného balíku.

 

  • b) chci ho vrátit a zrušit objednávku

O nevyhovujícím zboží a žádosti o úplném zrušení objednávky nás neprodleně informujte emailem či telefonicky. Následně nevhodné zboží zašlete na adresu pro zpětné zásilky: Frogpack s.r.o., Třída 3. května 910, 763 02 Zlín. Finanční hodnotu objednávky vám vrátíme po přijetí vráceného balíku.